DUK - Ieškoti - Registruotis - Prisijungti


Dabar yra 11 Vas 2012, 11:15    

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 21:41 
Atsijungęs
Virtuozas
Virtuozas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Geg 2007, 08:46
Pranešimai: 11072
Miestas: Kaunas
Pliusai: 689
Tu ir šokoladas

Jeigu mėgsti juodąjį šokoladą – esi perspektyviai mąstantis žmogus.
Šokoladą su kavos įdaru – nekantrus;
Šokoladą su apelsinų įdaru – sugebi išsisukti netikėčiausiose situacijose;
Šokoladą su tiramisu įdaru – greitai mąstantis ir mėgstantis eksperimentuoti;
Pienišką šokoladą – romantiškas;
Baltąjį šokoladą – neapsisprendęs;
Kartųjį šokoladą – dievini aukštos kokybės daiktus.
[/b]


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 28 Bal 2008, 18:22 
Atsijungęs
GURU
GURU
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 22 Spa 2006, 13:31
Pranešimai: 16324
Miestas: Kėdainių raj.
Pliusai: 649
Šokolado komponentai gali sumažinti širdies ligų riziką

150 moterų mokslo vardan kasdien valgys šokoladą, rašo telegraph.co.uk. Joms bus duodama šokolado, siekiant ištirti, ar kakava turi gydomųjų savybių. Rytų Anglijos universiteto mokslininkai aiškinsis, ar šokolade esantys komponentai gali sumažinti širdies ligų riziką antrojo tipo diabetu sergančioms moterims.
Diabetikai dažnai serga širdies ligomis, o sunkios būklės ligoniams širdies ligos dažnai būna mirties priežastis.
Gydytojai įspėja sveikuosius ir sergančius diabetu be priežiūros nepulti valgyti šokolado dideliais kiekiais, nes jame – daug cukraus ir riebalų, kurie kenkia diabetikams ir didina nutukimą.
Pagrindiniame šokolado komponente– kakavoje daug antioksidantų flavonoidų, kurie, kaip jau įrodyta tyrimais, mažina širdies ligų riziką. Paprastai gaminant iš kakavos šokoladą, dauguma flavonoidų sunaikinami.
Tačiau Belgijos šokolado gamintojai specialiai moksliniam tyrimui pagamino šokolado su daugiau flavonoidų ir soja, kurioje taip pat gausu naudingų cheminių medžiagų.
Tyrimui atrinktos moterys, kurios turi būti sulaukusios menopauzės, kasdien suvalgys po 27 gramus šokolado, taip pat gers cholesterolį mažinančius vaistus.
Tyrimui vadovaujantis mokslininkas ir Rytų Anglijos dietologijos ir sveikatingumo profesorius Aedinas Cassidy’is sakė: „Rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis beveik vienoda tiek vyrams, tiek menopauzės sulaukusioms moterims, tačiau tiriamos moterys.“
„Tikimės įrodyti, kad kasdien gaunamas didesnis kiekis flavonoidų suteiks didesnę apsaugą nuo širdies ligų, tad ateityje moterys galės sumažinti širdies ligų riziką.“


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 27 Geg 2008, 15:22 
Atsijungęs
Gurmanas
Gurmanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 08 Sau 2008, 23:06
Pranešimai: 1524
Pliusai: 56
Šokoladas - sveikiau nei dietos

Valgant po mažą gabalėlį šokolado per dieną galima sumažinti kraujo spaudimą be vaistų, teigia mokslininkai. Šokolado poveikis stipresnis nei dietų.
Vokietijos mokslininkų grupė nustatė, kad nedidelis kiekis šokolado leidžia efektyviai kovoti su hipertonija. Anot jų, šokoladas padeda labiau nei dieta, siūlanti vartoti mažai riebalų turintį maistą.
Naujausi tyrimai parodė, kad į tamsiojo šokolado sudėtį įeina polifenoliai, kurie mažina kraujo spaudimą.
Mokslininkas gydytojas Dirkas Taubertas iš Kelno universiteto ištyrė žmones, kenčiančius nuo per didelio kraujo spaudimo. Kasdien jie gaudavo po gabalėlį tamsiojo šokolado (maždaug po 6,3 g), turintį 30 mg polifenolių. Galiausiai eksperimento dalyvių kraujo spaudimas sunormalėjo, o svoris nepakito. Tokie pat rezultatai buvo gauti ir atlikus eksperimentus su baltuoju šokoladu, rašo britų laikraštis "The Telegraph".


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 27 Geg 2008, 20:13 
Atsijungęs
Fanatas
Fanatas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 10 Vas 2008, 20:33
Pranešimai: 767
Miestas: Vilnius
Pliusai: 79
pasikaičiau tuos straipsnius ir laaaabai šokolado panorauPaveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Šokoladas vietoj aspirino
StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 16:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: 12 Vas 2009, 16:41
Pranešimai: 25
Hmm, perskaičiau ir supratau, kad neveltui taip šokoladą mėgstu ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Šokoladas vietoj aspirino
StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 18:09 
Atsijungęs
Virtuozas
Virtuozas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 12 Rgs 2006, 11:05
Pranešimai: 8898
Miestas: Kaunas/Mažeikiai
Pliusai: 101
Šokoladas rimtai pakelia nuotaika. 8) Dukrai negalima, bet nuo jos retkarčiais užticharinu nedidelius šokolodukus...kaaaaip skanu būna. dar aišku uždraustas vaisius saldus ;)

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Reklama





Naujienos

Troškinti kalakuto kumpeliai su burokėliais
Paprikų troškinys su keptomis dešrelėmis
Kad valgyti būtų smagiau ir skaniau
Užkandžio receptas: balta duona su avokadu
Receptas, kuris privers jus pamėgti salotas
Aviena su kuminu
Mielinės bandelės su lašinukais
Kiškis, troškintas raudoname vyne, su kukurūzų koše
Japonės mamos vaikams į mokyklą ruošia įspūdingus užkandžius
Žieminė pupelių sriuba

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju; skaitliukai

Oficialus puslapio www.priestalo.lt forumas

Powered by phpBB © 2008

Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
phpBB SEO